Jobs bij Cummins

Op zoek naar een job bij Cummins? Tijdelijk of vast. Bekijk hier onze vacatures bij Cummins.

Vacatures bij Cummins

Junior Customer Service Medewerker

For a logistics company in Rumst we are looking for 1 Customer Service representative. The initial duration of the assignment would be 6 months. Book/retrieve/amend orders and provide customers with immediate order confirmation • Assisting the CS colleagues in the process of incoming orders and enquiries from external and internal customers. • Manage the orders and due dates according CS KPI’s (e.g. open pick lists, order intake, scheduled orders…). • Action requests from other CSR’s in their absence (back-up) to ensure a successful resolution of customers’ issues and concerns. • Ensure to act in compliance with the Cummins philosophy of Customer Support Excellence. • Functional and technical skills: Fluent English language skills both written and spoken. • Time management. Teamwork skills: Attention to detail. Collaboration/co-operation. Flexibility. Follow-up. Initiative. Integrity. Written and Oral communication. Listening. • Make sure all necessary documents are complete and handed over to the third party logistics partner to guarantee a smooth delivery to the customer. • Inform the customer of all Cummins services, including promoting the Cummins on-line ordering tool WebParts and other channels (e.g. EDI) to ensure the optimum service is selected to meet the customer’s needs. • Handles all customer interactions in and out covering all channels (call/Mails/faxes) • Action requests from other CSR’s in their absence (back-up) to ensure a successful resolution of customers’ issues and concerns. • Pro-actively inform the customer about the status of his orders, back-orders and shipments. Run the necessary queries to obtain this info. • Invoice the customer based on the agreed conditions. Ensure all shipped parts are invoiced at month end and a maximum of the packed parts are shipped. • Assist CSRs when problems occur by assisting all involved parties to implement the appropriate recovery plan at a minimal additional cost. • Act as a backup for other CS colleagues as requested to assist with other customer portfolios.

Rumst
39
Tijdelijke job

Service Parts Associate

Wegens toename van werklast is een bedrijf te Rumst opzoek naar een Service Part Associate. Dit is een administratieve functie om het service team te ondersteunen bij het bestellen van onderdelen, het opvolgen van de beschikbaarheid van onderdelen en het opgvolgen van leveringen. Het takenpakket: - Verantwoordelijk voor het assisteren van alle Distribution Business klanten - Gebruiken van correcte beschermingsmiddelen - Onderdelenbalietaken uitvoeren voor klanten - Verwerken van documentatie - Verwerken van contante, cheque- en creditcardtransacties - Onderhouden van klantenrelatie zowel intern als extern - Collega's ondersteunen bij het sourcen en lokaliseren van complexe onderdelenverzoeken - Voorraadbeheer - Verzending en ontvangst van onderdelen - Kansen bij klanten identificeren en benutten om ondersteunende producten en diensten te upsellen - Rapporten genereren Due to an increase in workload a company in Rumst is looking for a Service Part Associate. This is an administrative position to support the service team in ordering parts, following up on the availability of parts and following up on deliveries. Duties: - Responsible for assisting all Distribution Business customers - Use of correct protective equipment - Perform parts counter tasks for customers - Processing documentation - Process cash, check and credit card transactions - Maintain customer relationships both internally and externally - Assist colleagues in sourcing and locating complex parts requests - Inventory management - Shipping and receiving of parts - Identify and capitalize on customer opportunities to upsell support products and services - Generate reports

Rumst
39
Tijdelijke job

Coördinator

Wij zijn opzoek naar een gedreven coördinator voor in het magazijn. Ben jij een echte people manager, kan jij op een snelle en rechtvaardige manier problemen oplossen? Dan is deze vacature misschien iets voor jou! Je zal terecht komen in een Amerikaans bedrijf dat dieselmotoren produceert. Jouw voornaamste taken: - Verantwoordelijk voor de verdeling van de werklast - IT tickets aanmaken - Up to date houden van files & info boards - Toewijzen, opvolgen en verwerken van Haz Mat & Egine orders - Optreden als contactpunt ivm vervoer, kwaliteit en klantendienst - Samenwerken met andere afdelingen - Eerstelijnsonderteuning bij foutlabels - Samenwerken met andere coördinatoren en Teamleiders - Deelnemen aan 1-2-1 gesprekken en eindejaarsevaluaties + ontwikkelingsplannen voor het team - Werken aan haalbare en gemeenschappelijke doelen met het team - Deelnemen aan vergaderingen en projecten

Rumst
39
Optie vast na interim
ALLE JOBS BIJ CUMMINS BEKIJKEN