Jobs

Gebruik de filters om jouw droomjob te vinden. Er zit zeker iets voor jou bij.

Shopmedewerkers Orange (verschillende vestigingen!)

Voor de Orange Shops nationaal zijn we op zoek naar een enthousiaste verkopers die met enthousiasme en een lach de mensen helpt. Jij bent het uithangbord van Orange. Je onthaalt de klanten, durft hen vragen te stellen en weet hoe je hen het beste kan helpen dankzij jouw expertise. Dankzij jouw passie voor internet, tv en mobiel gaat elke klant buiten met een lach! Na een doorgedreven opleiding werk je in de shop samen met je collega’s om van elke klantenbeleving een positieve ervaring te maken.

40
Optie vast na interim

Sales specialist (TOP opleiding gegarandeerd)

Een eerste stap in de richting van een commerciële carrière? Ontdek de uitdagende wereld van telefonisch klantencontact en start je carrière met een boost! Je komt meer te weten op het gebied van communicatie en verkopen op elk niveau en gaat doelgericht te werk om de verkoop succesvol af te ronden. Onze klant is uitgegroeid tot een veelzijdig contactcenter, verspreid over 11 sites met ongeveer 900 medewerkers. De telefoon speelt nog steeds een belangrijke rol en ze zijn uitgerust om zo snel mogelijk een antwoord te bieden op de gestelde vragen. Een efficiënte inzet van menselijke hulpbronnen en digitale technologie is dus vereist. Hoe ziet jouw dag eruit? -Een vast uurrooster van 9u - 18u, op vrijdag tot 15u45 (38u) -Een gevarieerd takenpakket met de focus op het commerciële aspect -Een greep uit jouw dagelijkse verantwoordelijkheden: productkennis delen met de klant, advies op maat aanreiken en jouw eigen creatieve touch geven aan elk gesprek

Gent
38
Optie vast na interim

Sales specialist (TOP opleiding gegarandeerd)

Een eerste stap in de richting van een commerciële carrière? Ontdek de uitdagende wereld van telefonisch klantencontact en start je carrière met een boost! Je komt meer te weten op het gebied van communicatie en verkopen op elk niveau en gaat doelgericht te werk om de verkoop succesvol af te ronden. Onze klant is uitgegroeid tot een veelzijdig contactcenter, verspreid over 11 sites met ongeveer 900 medewerkers. De telefoon speelt nog steeds een belangrijke rol en ze zijn uitgerust om zo snel mogelijk een antwoord te bieden op de gestelde vragen. Een efficiënte inzet van menselijke hulpbronnen en digitale technologie is dus vereist. Hoe ziet jouw dag eruit? * Een vast uurrooster van 9u - 18u, op vrijdag tot 15u45 (38u) * Een gevarieerd takenpakket met de focus op het commerciële aspect * Een greep uit jouw dagelijkse verantwoordelijkheden: productkennis delen met de klant, advies op maat aanreiken en jouw eigen creatieve touch geven aan elk gesprek

Antwerpen
38
Optie vast na interim

Enquêteurs - Thuiswerk

Enthousiast? Check! Gedreven? Check! Een vlotte tweetalige babbel? Check! Kan jij deze eigenschappen allemaal afvinken? Dan ben jij misschien wel de kersverse medewerker die aan de slag zal gaan als (tweetalige) enquêteur! Onze klant volgt de visie dat in een snel veranderende wereld het vertrouwen op betrouwbare gegevens om de juiste beslissingen te nemen nog nooit zo belangrijk is geweest. Onze klant is overal aanwezig en hebben zich in een tijdsbestek van een paar jaar gevestigd als een van de toonaangevende bedrijven in het veroveren en interpreteren van de mening van anderen. Hoe ziet jouw dag eruit? -Een zeer flexibel uurrooster waarbij je zelf je uren bepaalt van maandag tot zaterdag -Je kiest zelf of je 3, 4 of 5 dagen per week werkt en plant je dag in aan de hand van vaste shifts -Je hebt de keuze tussen de ochtendshift (9u00 – 13u00), de middagshift (13u00 – 17u00), de avondshift (17u00-21u00) of zaterdagshift (10u00 – 16u00) -Een gevarieerd takenpakket met de focus op het aandachtig luisteren en in conversatie gaan met de klant op uren die je zelf kan kiezen! Van variatie gesproken!

Gent
38
contractType.

Klantenadviseur gezocht!

Haal jij je energie uit het maken van tevreden klanten? Is klantgerichtheid voor jou niet enkel een term, maar ook echt op je lijf geschreven? Kan jij bovendien gemakkelijk nieuwe materie en kennis verwerken? Lees dan zeker verder! Want dan bij jij misschien wel onze nieuwe customer service medewerker. Wij zijn op zoek naar enthousiaste medewerkers voor een klantendienst in Hasselt, die de klantencommunicatie verzorgen van netwerkbeheerders FLUVIUS en FARYS. Op deze afdeling helpen we onze klanten telefonisch en schriftelijk (per mail) verder. Zij nemen contact met ons op om o.a. hun meterstand door te geven, een nieuwe aansluiting aan te vragen of andere technische vragen te stellen (zonnepanelen, gasgeuren, ...). Er wordt een betaalde en duidelijke opleiding voorzien, zodat je alle kennis hebt om aan de slag te gaan. Er wordt van jou verwacht dat je de nodige competenties hebt om deze uitgebreide technische informatie ook vlot te verwerken. Nadien word je natuurlijk ook goed begeleid en opgevolgd om te kunnen slagen in je functie.

Mechelen
38
Optie vast na interim

Klantenadviseur gezocht!

Haal jij je energie uit het maken van tevreden klanten? Is klantgerichtheid voor jou niet enkel een term, maar ook echt op je lijf geschreven? Kan jij bovendien gemakkelijk nieuwe materie en kennis verwerken? Lees dan zeker verder! Want dan bij jij misschien wel onze nieuwe customer service medewerker. Wij zijn op zoek naar enthousiaste medewerkers voor een klantendienst in Hasselt, die de klantencommunicatie verzorgen van netwerkbeheerders FLUVIUS en FARYS. Op deze afdeling helpen we onze klanten telefonisch en schriftelijk (per mail) verder. Zij nemen contact met ons op om o.a. hun meterstand door te geven, een nieuwe aansluiting aan te vragen of andere technische vragen te stellen (zonnepanelen, gasgeuren, ...). Er wordt een betaalde en duidelijke opleiding voorzien, zodat je alle kennis hebt om aan de slag te gaan. Er wordt van jou verwacht dat je de nodige competenties hebt om deze uitgebreide technische informatie ook vlot te verwerken. Nadien word je natuurlijk ook goed begeleid en opgevolgd om te kunnen slagen in je functie.

Gent
38
Optie vast na interim

Wil jij CEO worden?

Onze klant is een start-up contact center in Mechelen dat zich specialiseert in proactieve uitgaande klantcontacten (outbound). Als Customer Experience Officer voer je gesprekken met klanten voor verschillende projecten (van telecom providers over verzekeringskantoren tot installateurs van zonnepanelen). Je wordt sterk betrokken in de voortgang van de projecten waarop je werkt en regelmatig ga je deze ook evalueren en continu verbeteren met je collega’s en je People Inspirator.

Mechelen
40
Optie vast na interim

Verkopers ORANGE

Voor de ORANGE verkooppunt te Lier zijn we op zoek naar een enthousiaste verkoper die zich volledig kan vinden in het ORANGE-verhaal. Als verkoper van Orange ben je namelijk het uithangbord van het bedrijf. Je onthaalt de klanten met een glimlach, durft hen vragen te stellen even goed als "gerust" te laten en weet waar nodig aan te vullen met jouw professionele expertise. Het doel? Elke klant laten buitengaan met een lach (en het liefst met een goed gevulde Orange-zak aan producten!)

Lier
38
Optie vast na interim

Verkopers ORANGE

Voor de ORANGE verkooppunt te Zemst zijn we op zoek naar een enthousiaste verkoper die zich volledig kan vinden in het ORANGE-verhaal. Als verkoper van Orange ben je namelijk het uithangbord van het bedrijf. Je onthaalt de klanten met een glimlach, durft hen vragen te stellen even goed als "gerust" te laten en weet waar nodig aan te vullen met jouw professionele expertise. Het doel? Elke klant laten buitengaan met een lach (en het liefst met een goed gevulde Orange-zak aan producten!)

Zemst
38
Optie vast na interim

Klantendienstmedewerker

Je zal telefonische oproepen beantwoorden van klanten van Overstock. De vragen die je zal behandelen zijn in verband met het verschaffen van advies, het oplossen van problemen. Als klantenadviseur van Overstock sta je tevens in voor de klachtenbehandeling. De vragen kunnen telefonisch, per mail of per chat binnenkomen. Flexibiliteit is gevraagd doordat men met shiften zal werken tussen maandag en zondag tussen 8uur en 22uur.

Brugge
38
Optie vast na interim

B2B Agents Telecomprovider (outbound)

Benieuwd om te werken in een contact center omgeving? Een gezonde dosis PC-kennis en interesse om je hierin verder te verdiepen? Een vriendelijke ingesteldheid en altijd een helpende hand naar collega's toe? Hebben we jou zonet zo goed omschreven dat we je interesse hebben gewekt? Lees snel verder om erachter te komen hoe jouw dag eruit zal zien bij ons! Je belt uit (B2B) voor het bellen van klanten en hun abonnement te 'upgraden'. Je zal werken van maandag tot en met vrijdag (GEEN weekendwerk!). Eventuele deeltijdse tewerkstelling is bespreekbaar. Na een geslaagde uitzendperiode kan je een vast contract krijgen. Opstart is voorzien te Brugge, flexibiliteit kan gevraagd worden voor tewerkstelling te Gent.

Brugge
38
Optie vast na interim

Outbound Agent 2dehands

Onze klant is gelegen te Diegem en voor project van 2dehands zoeken we in totaal 10 outbound agents. Er wordt een opleiding van 1 week in Diegem voorzien. Concreet is er na deze opleiding een mogelijkheid tot thuiswerk in combinatie met werken op locatie te Diegem. Voor het project 2dehands zijn we op zoek naar tweetalige outbound agents (NL+FR) met een commerciële ingesteldheid. 2dehands - 2ememain is een onderdeel van eBay en de eBay Classifieds Group (eCG). Zij bieden de top 500 adverteerders relevante manieren om in contact te komen en te communiceren met onze 3,2 miljoen maandelijkse unieke gebruikers, aangepaste integraties en partnerschappen. In de wereld van vandaag is het opbouwen van relaties met klanten uitzonderlijk waardevol voor het succes en de groei van 2dehands – 2ememain.

Diegem
38
Optie vast na interim

Outbound Agent Eneco

Onze klant is gelegen te Diegem en voor project van Immoweb zoeken we in totaal 5 personen. Er wordt een opleiding van maximum 2 weken in Diegem voorzien. Concreet is er na deze opleiding een mogelijkheid tot thuiswerk in combinatie met werken op locatie te Diegem. Voor het project Eneco zijn we op zoek naar tweetalige outbound agents (NL+FR) met een commerciële ingesteldheid. Als outbound agent ben je een eerste aanspreekpunt voor bestaande of potentiële klanten en behandel je zowel inkomende als uitgaande oproepen. Het doel bij inkomende oproepen is dat je potentiële klanten wegwijs maakt inzake de Eneco-producten zodat ze een gepaste keuze kunnen maken. Daarnaast behandel je ook inkomende chats en e-mails, waardoor je dag er steeds gevarieerd uitziet. Door enthousiast en open te zijn onderling geef je de belangrijkste beloftes van Eneco mee: Fan van de klant, Groene energie maar ook innovatief en lokaal. Naast een energiecontract voor elektriciteit/aardgas, bieden we ook een ketelonderhoud aan. Dit zorgt steevast voor een beter rendement, veiligere woonomgeving en een tevreden klant.

Diegem
38
Optie vast na interim

Klantenadviseur De Lijn

Onze klant is gelegen te Diegem en voor project van De Lijn zoeken we in totaal 9 personen. Na een opleiding van maximum 2 weken in Diegem zal je werken vanuit een van volgende locaties : - Brugge (2 plaatsen) - Gentbrugge (2 plaatsen) - Leuven (1 plaatsen) - Antwerpen (2 plaats) Concreet is er na deze opleiding een mogelijkheid tot thuiswerk in combinatie met werken bij site van De Lijn. Je zal werken als klantendienstmedewerker om een antwoord te geven op alle mogelijke vragen die je je maar kunt inbeelden. Dit kan gaan van het aanvragen van nieuwe haltes, tot de melding van een verloren kunstgebit op een tram, naar het doorgeven van vermiste personen, je hoort het al, variëteit troef.

Diegem
38
Optie vast na interim

Contact Center Inbound Facturatie

Altijd al willen werken in een Contact Center omgeving? Krijg je er een kick van om elke dag aan de telefoon te hangen en klanten verder te helpen? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou. Een klant van ons is op zoek naar Contact Center Medewerkers. Je beantwoordt de binnenkomende telefoons van de klant rond facturatievragen. De eerste lijn hulp valt onder jouw verantwoordelijkheid.

Gent
38
Optie vast na interim

Customer Service Medewerker Telenet || optie homework

Maak het verschil, in het Call-IT Customer Experience Center! Online meetings (of afterworkdrinks) met de collega’s, digitaal zoenen gooien naar de bomma en op elk moment kunnen genieten van topentertainment. Het zijn maar enkele van de zaken die in deze bijzondere tijden nóg belangrijker zijn geworden. Net in dat opzicht kan je als Telenet Value Advisor bij Call-IT het verschil maken. Bij vragen van klanten ga je niet voor snelheidsrecords, wel voor meerwaarde en fantastische ervaringen. Heb je gezonde interesse in technologie, ben je overtuigd dat proactief werk werkt én wil je een job vol uitdagingen? Vergeet wat je weet over klassiek klantencontact en word onze nieuwe advisor. Wat je doet als advisor Klanten in de bovenste schuif leggen. De klant helpen dus, door te maken dat zijn/haar probleem opgelost is en hij/zij niet opnieuw contact moet opnemen. Is dat het? Nee. Ook de manier waarop je dat doet, vinden we belangrijk. Je bent het sympathieke klankbord, de adviseur die actief luistert en signalen vliegensvlug oppikt. Je leeft mee als het even tegenzit en bekijkt mét de klant wat de ‘best fit’ is voor zijn/haar dienstenaanbod. Of je ook af en toe een mooie geste mag doen? Het zal wel zijn.

Dilsen-Stokkem
38
Optie vast na interim

Customer Service Medewerker Telenet || optie homework

Maak het verschil, in het Call-IT Customer Experience Center! Online meetings (of afterworkdrinks) met de collega’s, digitaal zoenen gooien naar de bomma en op elk moment kunnen genieten van topentertainment. Het zijn maar enkele van de zaken die in deze bijzondere tijden nóg belangrijker zijn geworden. Net in dat opzicht kan je als Telenet Value Advisor bij Call-IT het verschil maken. Bij vragen van klanten ga je niet voor snelheidsrecords, wel voor meerwaarde en fantastische ervaringen. Heb je gezonde interesse in technologie, ben je overtuigd dat proactief werk werkt én wil je een job vol uitdagingen? Vergeet wat je weet over klassiek klantencontact en word onze nieuwe advisor. Wat je doet als advisor Klanten in de bovenste schuif leggen. De klant helpen dus, door te maken dat zijn/haar probleem opgelost is en hij/zij niet opnieuw contact moet opnemen. Is dat het? Nee. Ook de manier waarop je dat doet, vinden we belangrijk. Je bent het sympathieke klankbord, de adviseur die actief luistert en signalen vliegensvlug oppikt. Je leeft mee als het even tegenzit en bekijkt mét de klant wat de ‘best fit’ is voor zijn/haar dienstenaanbod. Of je ook af en toe een mooie geste mag doen? Het zal wel zijn.

Leopoldsburg
38
Optie vast na interim

Service Advisor Telenet || optie telewerk!

Vlotte babbelaar en geboren problem solver?? Als customer service en verkopen je passie is, Kan jij praten als de beste, denk je proactief en wil je alles uit de kast halen om het verschil te maken voor onze klanten? Dan ben jij wie we zoeken! Jij wordt het visitekaartje voor de klanten. Je wordt volledig opgeleid tot een expert voor de producten van Telenet en je hebt de mogelijkheid tot homeworking. Jouw verantwoordlijkheden? Je adviseert potentiële en bestaande klanten bij de juiste productkeuze. Je zorgt ervoor dat je elke klant zodanig leert kennen dat je een voorstel op maat kan doen waar de klant echt enthousiast van wordt (zowel inkomende als uitgaande gesprekken). Je gaat in gesprek met de klant die vragen heeft over zijn of haar aanrekening en de Telenet diensten (surfen, bellen en tv kijken). Jouw interesse en passie zorgen ervoor dat je van je job een toffe bezigheid maakt. Je gaat samen met je collega’s voor één doel: de klanten naar de beste digitale oplossing gidsen. Hen zinvol begeleiden en een unieke ervaring laten beleven is prioriteit nummer 1.

As
38
Optie vast na interim