Home / ICT Service Desk Engineer (m/v)

ICT Service Desk Engineer (m/v)

Oostende 01/06/2021 - 11:10

Wat ga je doen?

Beantwoorden van calls en oplossen van incidenten en problemen van klanten;
Interne tickets beheren en opvolgen; tickets coördineren of escaleren naar de supervisor;
Aanbieden van uitstekende PC- en telefonische ondersteuning aan de verschillenden Mainfreight filialen en klanten;
Telefonisch contact opnemen met klanten om problemen verder op te lossen;
Samenwerken met ondersteuningsteams in het buitenland om indien nodig tickets op te lossen;
Sporadisch reizen naar andere Europese vestigingen om veranderingen en projecten door te voeren;
Werken in shifts van maandag tem. vrijdag van 8u - 16u45 of 8u30-17u15

Wie ben jij?

Gepassioneerd door technologie;
3 tot 5 jaar ervaring in gelijkwaardige functie;
Goede kennis van Microsoft, Citrix, Exchange, ...;
Probleemoplossend denken en communicatief vaardig;
Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal (mondeling + schriftelijk), Goede kennis Frans is een pluspunt;
Goed om kunnen gaan met stresssituaties;
Het vermogen bezitten om te luisteren naar IT-gerelateerde problemen, om instructies tlefonisch door te geven.;
Flexibel, punctueel en de wil om te leren bezitten;
Een eerste ervaring in de transport en logistieke sector is een pluspunt.

  • Talenkennis: 
    Nederlands
    Engels

Wat bieden wij jou?

Je werkt vanuit het filiaal in Oostende.
Een aantrekkelijke salaris met extralegale voordelen (ADV-dagen, maaltijdcheque, groeps- en hospitalisatieverzekering, etc


  • Plaats tewerkstelling: 
    Oostende

Deel deze job