Werken bij Asap

Werken bij Asap, dat is écht enjoy beleven in je job. Samen met toffe collega's die er altijd 100% voor gaan. Elke dag opnieuw.

Digital Content Marketeer

Elk sterk merk begint bij een sterk verhaal… daar weet jij als geboren storyteller alles van. Het gaat erom om een emotionele band op te bouwen met je doelpubliek en het tactische spel van visual storytelling en marketing performance juist te spelen. ASAP vertelt al meer dan 40 jaar zijn verhaal en zoekt jou! Een digital native die het merk nog meer kracht geeft…

Digital Content Marketeer

Voor jou is een ‘merk’ digitaal in de markt zetten méér dan enkel het klikgedrag van doelgroepen opvolgen. Jij vertaalt de corporate identity van Asap naar doordachte content strategieën en creatieve (online) campagnes.

Gebeten door de behoeften van zowel de potentiële kandidaten als de B2B klanten, voer je doorgedreven marktonderzoek, denk je na over de positionering van het merk in de markt, bouw je een business case voor doeltreffende campagnes, ga je op zoek naar relevante content die de doelgroepen kan boeien en verzorg je de community building. Daarnaast positioneer je Asap mee via een onderscheidend duurzaamheidsbeleid. Jouw doel is helder: Asap is een sterk merk, en dat zal de markt geweten hebben! Samen met de performance marketeer volg je het online verkeer en de resultaten van de campagnes op, gebruik je de cijfers van de dashboards om bij te sturen waar nodig en optimaliseer je de digitalisering van het merk. Als inspirerende leider, stuur je de allround marketeer aan en coach je haar tot ook zij een digitale sparring partner is van interne en externe klanten. Kortom, in deze rol kan je zowel je creatieve, organisatorisch als tactische spreekwoordelijke ‘ei’ kwijt.

Genk

Talent expert (permanent placement) | regio Limburg en Kempen

Asap is al meer dan 40 jaar aan de slag op de uitzendmarkt als volwaardige HR partner voor onze klanten, actief in diverse sectoren. Een organisatie met meer dan 280 collega’s. Een groot familiebedrijf, maar niet tè groot, openheid en een warme cultuur staan centraal. Onze waarden dragen we hoog in het vaandel: authentiek, betrouwbaar, samen groeien, resultaatgericht en enthousiast!


Goesting om als échte talent expert de juiste kandidaten te matchen met de juiste klanten en dit binnen onze perm placement business line? Top!

In deze commerciële adviserende rol, bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en kandidaten (binnen onze niche afdeling van vaste plaatsingen).

Beheer van portfolio van kandidaten:

  • Het toepassen van diverse externe communicatiekanalen om geschikte kandidaten te vinden (web, databank, advertenties ...)
  • Het beheren van diverse social netwerk kanalen (o.a. linkedin, jobslot,…)
  • Het ontwikkelen van een talentpool dankzij netwerking en een goede marktkennis
  • Het actieve hunten van talenten (“niet”-werkzoekende)
  • Het beheer van het interview proces tot aanbod
    • Het screenen op basis van de STARR- methodologie
    • Het afnemen van testing & assessments
    • Het uitschrijven van verslagen & advies verlenen aan de Hiring Manager
    • Het voorstellen van kandidaten aan klanten en prospecten alsook administratieve opvolging (contractvoorstel)
    • Het bieden van loopbaanadvies

Sales & proces management:

  • Het optimaal beheer van kandidaat en klant doelstellingen en verwachtingen
  • Het up to date houden van je kennis van de arbeidsmarkt (knelpuntberoepen,…)
  • Jezelf positioneren als HR partner (sociale wetgeving, GDPR, salaris,…)
  • Het afleggen van prospectie – en klantbezoeken, teneinde je als specialist te profileren met betrekking tot permanent placement
  • Het netwerken en het bijdragen tot een positieve uitstraling van Asap op diverse activiteiten
  • Het beheren van sales contracten, prijszetting en dienstverlening alsook het naleven van afspraken omtrent proces beheer en communicatie
  • Het deelnemen aan overlegmomenten Permanent Placement Business Line
  • Het zorg dragen voor de administratieve opvolging tussen klant, kandidaat en Asap

Mentorship, het coaching on-the-job van medewerkers alsook het geven en up to date houden van trainingen

  • binnen jouw regio sta je in voor de functionele aansturing en vaktechnische coaching van nieuwe medewerkers tijdens het onboarding proces en maakt hen wegwijs in de functie, procedures en processen. Je koppelt de nodige feedback terug aan de business manager.
  • Je bent verantwoordelijk voor het mee evalueren van het draaiboek (deskcoaching) alsook het maximaal uitdragen ervan.
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de opleidingen, binnen de eigen regio.
  • Het mee waarborgen dat iedere nieuwe medewerker binnen 6 maanden de opleidingen heeft gevolgd.
  • Je bent verantwoordelijk voor het updaten van de content van de opleiding, dit steeds in samenspraak met de L&D Expert.
Genk

HR consultant | Brussel

Goesting in een uitdagende job in HR? Aangenaam! Wij zoeken een enthousiaste matchmaker als spilfiguur tussen onze klanten en uitzendmedewerkers.

Matchmaker?

Yes, als HR Consultant bij Asap bouw je aan duurzame relaties tussen je klanten en uitzendmedewerkers. Haal je graag je innerlijke Doctor Who boven om, met een open mindset, rake vragen te stellen? Top. Enkel zo zijn we zeker dat we de juiste persoon en het juiste bedrijf aan elkaar koppelen. En dat is waar het bij Asap om draait.

Daarnaast ...

  • Ben je een motiverende carrièrecoach voor al je uitzendmedewerkers;
  • Fungeer je als professionele Business Partner voor je klanten;
  • Ben je een en al oor, zodat je nieuwe kansen meteen spot;
  • Hou je van variatie en kan je jouw mannetje (of vrouwtje) staan wanneer nodig;
  • Kan je out-of-the-box denken om de juiste kandidaten aan te trekken;
  • Plakt jouw telefoon aan je hand;
  • En bezoek je graag, samen met je collega, te gepasten tijde jouw klanten.
Brussel

HR Consultant International

Goesting om als echte matchmaker hét verschil te maken in iemands carrière? Top! Wij zoeken een enthousiaste spilfiguur tussen onze klanten en uitzendmedewerkers.  Ben jij een Doctor Who die, met een open mindset, rake vragen durft te stellen? Geweldig, want alleen zo kan je de juiste persoon aan het juiste bedrijf koppelen.  In deze commerciële job bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en internationale uitzendmedewerkers en dit met focus op Construct

Jouw verantwoordelijkheden als HR Consultant International met focus op Construct: 

  • Het werven van valabele internationale uitzendmedewerkers in onze construct niche, door constant actief zoeken: het uitbellen naar kandidaten die je treft op de verschillende jobboards én het behandelen van ontvangen sollicitaties
  • Screenen van kandidaten, o.a. telefonisch, face-to-face, … Alsook het matchen aan de juiste vacatures bij jouw klanten én prospecten
  • Het beheren van vacatures, o.a. schrijven van aantrekkelijke vacatureteksten, verzorgen van de (de-)publicaties op de diverse jobboards, …
  • Het verzorgen van een correcte administratie, zijnde: up-to-date houden van je klanten- en kandidatendossiers
  • Opmaken van contracten, rekening houdend met de regelgeving van het betreffende paritair comité van de klant
  • Doornemen van de veiligheidsvoorschriften van de klant (werkpostfiche), …
  • Het opvolgen van jouw uitzendmedewerkers na hun start
Schoten

HR Consultant | Boom

Goesting om als echte matchmaker hét verschil te maken in iemands carrière? Top! Wij zoeken een enthousiaste spilfiguur tussen onze klanten en uitzendmedewerkers. Ben jij een Doctor Who die, met een open mindset, rake vragen durft te stellen? Geweldig, want alleen zo kan je de juiste persoon aan het juiste bedrijf koppelen. In deze commerciële job bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en uitzendmedewerkers.


Jouw verantwoordelijkheden:

  • Het werven van valabele uitzendmedewerkers door constant actief zoeken: het uitbellen naar kandidaten die je treft op de verschillende jobboards én het behandelen van ontvangen sollicitaties
  • Screenen van kandidaten, o.a. telefonisch, face-to-face, … Alsook het matchen aan de juiste vacatures bij jouw klanten én prospecten
  • Het beheren van vacatures, o.a. schrijven van aantrekkelijke vacatureteksten, verzorgen van de (de-)publicaties op de diverse jobboards, …
  • Het verzorgen van een correcte administratie, zijnde: up-to-date houden van je klanten- en kandidatendossiers
  • Opmaken van contracten, rekening houdend met de regelgeving van het betreffende paritair comité van de klant
  • Doornemen van de veiligheidsvoorschriften van de klant (werkpostfiche), …
  • Het opvolgen van jouw uitzendmedewerkers na hun start
Boom

HR Consultant Inhouse | Antwerpen

Asap is al meer dan 40 jaar aan de slag op de uitzendmarkt als volwaardige HR partner voor onze klanten, actief in diverse sectoren. Een organisatie met meer dan 280 collega’s. Een groot familiebedrijf, maar niet tè groot, openheid en een warme cultuur staan centraal. Onze waarden dragen we hoog in het vaandel: authentiek, betrouwbaar, samen groeien, resultaatgericht en enthousiast!

Momenteel zoeken een inhouse HR consultant voor regio Wilrijk.

Wat ga je doen?

Goesting om als echte matchmaker hét verschil te maken in iemands carrière? Top! Wij zoeken een enthousiaste spilfiguur tussen onze klanten en uitzendmedewerkers. Ben jij een ‘Doctor Who die, met een open mindset, rake vragen durft te stellen? Geweldig, want alleen zo kan je de juiste persoon aan het juiste bedrijf koppelen. In deze commerciële job bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en uitzendmedewerkers.


Als Inhouse HR Consultant ben je verantwoordelijke voor:

  • Het invullen van jouw interne vacatures: schrijven van aantrekkelijke vacatureteksten, publicatie en opvolging van sollicitaties
  • Constante searches naar kandidaten via jobboards, sollicitaties behandelen en uitbellen
  • Screenen van kandidaten (telefonisch, face-to-face, via teams) en geven van infosessies en opleidingen
  • Een correcte administratie: up-to-date houden van je kandidatendossiers, verlenging van de contracten, wekelijkse verloning, sociale documenten, inplannen van medische onderzoeken, …
  • Het onboarden van je nieuwe uitzendmedewerkers
Puurs

HR consultant Inhouse | regio Limburg (Genk, Pelt en Maasmechelen)

Asap is al meer dan 40 jaar aan de slag op de uitzendmarkt als volwaardige HR partner voor onze klanten, actief in diverse sectoren. Een organisatie met meer dan 280 collega’s. Een groot familiebedrijf, maar niet tè groot, openheid en een warme cultuur staan centraal. Onze waarden dragen we hoog in het vaandel: authentiek, betrouwbaar, samen groeien, resultaatgericht en enthousiast!

Momenteel zoeken een Inhouse HR Consultant voor regio Noord Limburg (met flexibiliteit voor andere dossiers provincie Limburg).

Wat ga je doen?

Goesting om als echte matchmaker hét verschil te maken in iemands carrière? Top! Wij zoeken een enthousiaste spilfiguur tussen onze klanten en uitzendmedewerkers. Ben jij een ‘Doctor Who die, met een open mindset, rake vragen durft te stellen? Geweldig, want alleen zo kan je de juiste persoon aan het juiste bedrijf koppelen.

In deze commerciële job bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en uitzendmedewerkers.

Als Inhouse HR Consultant ben je verantwoordelijke voor:

  • Het invullen van jouw interne vacatures: schrijven van aantrekkelijke vacatureteksten, publicatie en opvolging van sollicitaties
  • Constante searches naar kandidaten via jobboards, sollicitaties behandelen en uitbellen
  • Screenen van kandidaten (telefonisch, face-to-face, via teams) en geven van infosessies en opleidingen
  • Een correcte administratie: up-to-date houden van je kandidatendossiers, verlenging van de contracten, wekelijkse verloning, sociale documenten, inplannen van medische onderzoeken, …
  • Het onboarden van je nieuwe uitzendmedewerkers
Genk

HR Consultant Inhouse | Oostende

Asap is al meer dan 40 jaar aan de slag op de uitzendmarkt als volwaardige HR partner voor onze klanten, actief in diverse sectoren. Een organisatie met meer dan 280 collega’s. Een groot familiebedrijf, maar niet tè groot, openheid en een warme cultuur staan centraal. Onze waarden dragen we hoog in het vaandel: authentiek, betrouwbaar, samen groeien, resultaatgericht en enthousiast! Momenteel zoeken een inhouse HR consultant.

Goesting om als echte matchmaker hét verschil te maken in iemands carrière? Top! Wij zoeken een enthousiaste spilfiguur tussen onze klanten en uitzendmedewerkers. Ben jij een ‘Doctor Who die, met een open mindset, rake vragen durft te stellen? Geweldig, want alleen zo kan je de juiste persoon aan het juiste bedrijf koppelen. In deze commerciële job bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en uitzendmedewerkers.

Als Inhouse HR Consultant ben je verantwoordelijke voor:

  • Het invullen van jouw interne vacatures: schrijven van aantrekkelijke vacatureteksten, publicatie en opvolging van sollicitaties
  • Constante searches naar kandidaten via jobboards, sollicitaties behandelen en uitbellen
  • Screenen van kandidaten (telefonisch, face-to-face, via teams) en geven van infosessies en opleidingen
  • Een correcte administratie: up-to-date houden van je kandidatendossiers, verlenging van de contracten, wekelijkse verloning, sociale documenten, inplannen van medische onderzoeken, …
  • Het onboarden van je nieuwe uitzendmedewerkers
Oostende

HR consultant inhouse | regio Limburg (Lommel, Genk en Beringen)

Asap is al meer dan 40 jaar aan de slag op de uitzendmarkt als volwaardige HR partner voor onze klanten, actief in diverse sectoren. Een organisatie met meer dan 280 collega’s. Een groot familiebedrijf, maar niet tè groot, openheid en een warme cultuur staan centraal. Onze waarden dragen we hoog in het vaandel: authentiek, betrouwbaar, samen groeien, resultaatgericht en enthousiast!

Momenteel zoeken een inhouse HR consultant regio Limburg (Sites te Lommel, Genk en Beringen).

Wat ga je doen?

Goesting om als echte matchmaker hét verschil te maken in iemands carrière? Top! Wij zoeken een enthousiaste spilfiguur tussen onze klanten en uitzendmedewerkers.

Ben jij een ‘Doctor Who die, met een open mindset, rake vragen durft te stellen? Geweldig, want alleen zo kan je de juiste persoon aan het juiste bedrijf koppelen.

In deze commerciële job bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en uitzendmedewerkers.

Als Inhouse HR Consultant ben je verantwoordelijke voor:

  • Het invullen van jouw interne vacatures: schrijven van aantrekkelijke vacatureteksten, publicatie en opvolging van sollicitaties
  • Constante searches naar kandidaten via jobboards, sollicitaties behandelen en uitbellen
  • Screenen van kandidaten (telefonisch, face-to-face, via teams) en geven van infosessies en opleidingen
  • Een correcte administratie: up-to-date houden van je kandidatendossiers, verlenging van de contracten, wekelijkse verloning, sociale documenten, inplannen van medische onderzoeken, …
  • Het onboarden van je nieuwe uitzendmedewerkers
Genk

HR Consultant | Gent

Goesting om als echte matchmaker hét verschil te maken in iemands carrière? Top! Wij zoeken een enthousiaste spilfiguur tussen onze klanten en uitzendmedewerkers. Ben jij een Doctor Who die, met een open mindset, rake vragen durft te stellen? Geweldig, want alleen zo kan je de juiste persoon aan het juiste bedrijf koppelen.

In deze commerciële job bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en uitzendmedewerkers.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Het werven van valabele uitzendmedewerkers door constant actief zoeken: het uitbellen naar kandidaten die je treft op de verschillende jobboards én het behandelen van ontvangen sollicitaties
  • Screenen van kandidaten, o.a. telefonisch, face-to-face, … Alsook het matchen aan de juiste vacatures bij jouw klanten én prospecten
  • Het beheren van vacatures, o.a. schrijven van aantrekkelijke vacatureteksten, verzorgen van de (de-)publicaties op de diverse jobboards, …
  • Het verzorgen van een correcte administratie, zijnde: up-to-date houden van je klanten- en kandidatendossiers
  • Opmaken van contracten, rekening houdend met de regelgeving van het betreffende paritair comité van de klant
  • Doornemen van de veiligheidsvoorschriften van de klant (werkpostfiche), …
  • Het opvolgen van jouw uitzendmedewerkers na hun start
Gent

Talent expert (permanent placement) | regio Brussel

Asap is al meer dan 40 jaar aan de slag op de uitzendmarkt als volwaardige HR partner voor onze klanten, actief in diverse sectoren. Een organisatie met meer dan 280 collega’s. Een groot familiebedrijf, maar niet tè groot, openheid en een warme cultuur staan centraal. Onze waarden dragen we hoog in het vaandel: authentiek, betrouwbaar, samen groeien, resultaatgericht en enthousiast!

Goesting om als échte talent expert de juiste kandidaten te matchen met de juiste klanten en dit binnen onze perm placement business line? Top!

In deze commerciële adviserende rol, bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en kandidaten (binnen onze niche afdeling van vaste plaatsingen).

Beheer van portfolio van kandidaten:

  • Het toepassen van diverse externe communicatiekanalen om geschikte kandidaten te vinden (web, databank, advertenties ...)
  • Het beheren van diverse social netwerk kanalen (o.a. linkedin, jobslot,…)
  • Het ontwikkelen van een talentpool dankzij netwerking en een goede marktkennis
  • Het actieve hunten van talenten (“niet”-werkzoekende)
  • Het beheer van het interview proces tot aanbod
    • Het screenen op basis van de STARR- methodologie
    • Het afnemen van testing & assessments
    • Het uitschrijven van verslagen & advies verlenen aan de Hiring Manager
    • Het voorstellen van kandidaten aan klanten en prospecten alsook administratieve opvolging (contractvoorstel)
    • Het bieden van loopbaanadvies

Sales & proces management:

  • Het optimaal beheer van kandidaat en klant doelstellingen en verwachtingen
  • Het up to date houden van je kennis van de arbeidsmarkt (knelpuntberoepen,…)
  • Jezelf positioneren als HR partner (sociale wetgeving, GDPR, salaris,…)
  • Het afleggen van prospectie – en klantbezoeken, teneinde je als specialist te profileren met betrekking tot permanent placement
  • Het netwerken en het bijdragen tot een positieve uitstraling van Asap op diverse activiteiten
  • Het beheren van sales contracten, prijszetting en dienstverlening alsook het naleven van afspraken omtrent proces beheer en communicatie
  • Het deelnemen aan overlegmomenten Permanent Placement Business Line
  • Het zorg dragen voor de administratieve opvolging tussen klant, kandidaat en Asap

Mentorship, het coaching on-the-job van medewerkers alsook het geven en up to date houden van trainingen

  • binnen jouw regio sta je in voor de functionele aansturing en vaktechnische coaching van nieuwe medewerkers tijdens het onboarding proces en maakt hen wegwijs in de functie, procedures en processen. Je koppelt de nodige feedback terug aan de business manager.
  • Je bent verantwoordelijk voor het mee evalueren van het draaiboek (deskcoaching) alsook het maximaal uitdragen ervan.
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de opleidingen, binnen de eigen regio.
  • Het mee waarborgen dat iedere nieuwe medewerker binnen 6 maanden de opleidingen heeft gevolgd.
  • Je bent verantwoordelijk voor het updaten van de content van de opleiding, dit steeds in samenspraak met de L&D Expert.
Brussel

HR Consultant | Sint-Niklaas

Goesting om als echte matchmaker hét verschil te maken in iemands carrière? Top! Wij zoeken een enthousiaste spilfiguur tussen onze klanten en uitzendmedewerkers.  Ben jij een Doctor Who die, met een open mindset, rake vragen durft te stellen? Geweldig, want alleen zo kan je de juiste persoon aan het juiste bedrijf koppelen.  In deze commerciële job bouw je aan lange termijnrelaties met je klanten en uitzendmedewerkers.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Het werven van valabele uitzendmedewerkers door constant actief zoeken: het uitbellen naar kandidaten die je treft op de verschillende jobboards én het behandelen van ontvangen sollicitaties
  • Screenen van kandidaten, o.a. telefonisch, face-to-face, … Alsook het matchen aan de juiste vacatures bij jouw klanten én prospecten
  • Het beheren van vacatures, o.a. schrijven van aantrekkelijke vacatureteksten, verzorgen van de (de-)publicaties op de diverse jobboards, …
  • Het verzorgen van een correcte administratie, zijnde: up-to-date houden van je klanten- en kandidatendossiers
  • Opmaken van contracten, rekening houdend met de regelgeving van het betreffende paritair comité van de klant
  • Doornemen van de veiligheidsvoorschriften van de klant (werkpostfiche), …
  • Het opvolgen van jouw uitzendmedewerkers na hun start
Sint-Niklaas

Business Development Manager | regio Limburg en Kempen

Asap is al meer dan 40 jaar aan de slag op de uitzendmarkt als volwaardige HR partner voor onze klanten, actief in diverse sectoren. Een organisatie met meer dan 280 collega’s. Een groot familiebedrijf, maar niet tè groot, openheid en een warme cultuur staan centraal. Onze waarden dragen we hoog in het vaandel: authentiek, betrouwbaar, samen groeien, resultaatgericht en enthousiast!


Als Business Development Manager ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen van de klantenportfolio van grote accounts.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Identificeren, contacteren en beheren van prospecten en relaties, met als doel de klantenportefeuille uit te breiden
  • het opmaken, onderhandelen, ondertekenen en opvolgen van commerciële offertes en tenders
  • het opvolgen van gemaakte afspraken bij nieuwe klanten gedurende het eerste jaar om ze daarna vlot over te dragen aan de Account Manager of Business Manager
  • het budgetteren van geplande sales investeringen in het kader van de realisatie van de jaarlijkse doelstellingen
  • het netwerken en visibel zijn op de markt en het bijdragen tot de positieve uitstraling van Asap op diverse beurzen en netwerkevenementen
  • het zorg dragen voor de administratieve opvolging tussen jouw nieuwe klanten en Asap, in samenwerking met de betrokken collega's
  • Het uitdragen van de sales strategie en streven naar best practices in de organisatie
  • Je rapporteert aan de Business Manager
Genk

Application owner (functional & technical) | Genk

Asap is al meer dan 40 jaar aan de slag op de uitzendmarkt als volwaardige HR partner voor onze klanten, actief in diverse sectoren. Een organisatie met meer dan 280 collega’s. Een groot familiebedrijf, maar niet tè groot, openheid en een warme cultuur staan centraal. Onze waarden dragen we hoog in het vaandel: authentiek, betrouwbaar, samen groeien, resultaatgericht en enthousiast! Momenteel zoeken we voor ons hoofdkantoor te Genk een Application owner (functional & technical).

Wat ga je doen?

Als applicatiebeheerder kom je terecht bij onze afdeling Digital transformation, waar je deel uitmaakt van een enthousiast & steeds groeiend team.

  • Je zal het eerste aanspreekpunt zijn bij vragen van eindgebruikers wat betreft de applicaties in je scope (kan gaan over marketing, finance, BI, …) en ondersteunt hun met de inwerking van nieuwe veranderingen en systemen. Dit zowel remote, als op kantoor
  • Vanuit een behoefteanalyse coördineer en implementeer je systeemverbeteringen
  • Je denkt proactief na over mogelijke verbeteringen en neemt daarna de verantwoordelijkheid over de uitwerking
  • Voor de eindgebruikers documenteer je handleidingen en oplossingen en geef je opleidingen indien nodig
  • Je blijft op de hoogte van technologische ontwikkelingen en trends binnen je werkgebied
  • Je zorgt er voor dat problemen snel en correct opgelost geraken, samen met een sterk netwerk van externe partners
  • Je biedt ondersteuning bij verschillende IT en Business projecten en neemt deel aan diverse Agile werkgroepen
  • Je bouwt duurzame relaties uit met zowel je interne als externe partners
Genk

Commercial Consultant | Mechelen

Als Commercial Consultant bij Asap zorg je er mee voor dat wij voor onze klanten de allerbeste HR partner zijn.

Je bent verantwoordelijk voor het uitbreiden van de klantenportfolio van kleine accounts alsook voor het operationele rekruteringsproces. Je zal ook meer doen dan louter dispatchen: je bent bij ons de expert in werving en selectie en je krijgt de ruimte om de carrièrecoach te zijn voor je uitzendkrachten. Door meer tijd en aandacht te besteden aan de klantrelaties en door actief mee te denken, heb je als Commercial Consultant een reële impact op je regio.
Concreet betekent dit dat je:

  • Prospecten identificeert en contacteert met het oog op het uitbreiden van de klantenportefeuille
  • De dienstverlening bij bestaande klanten uitbouw
  • Genereert, selecteert en stelt adequate kandidaten voor aan klanten en prospecten
  • Negotieert, ondertekent en volgt commerciële offertes en afspraken op bij bestaande klanten
  • Draagt zorg voor de administratieve opvolging en/of uitvoering tussen klant en ASAP
  • Door middel van netwerking ben jij visibel op de markt en draag je bij tot een positieve uitstraling van ASAP op diverse activiteiten en netwerkmomenten
  • Draagt de best practices binnen de organisatie uit
Boom | Mechelen