Alfons Neven-Lemmens. Hij was het die in 1938 startte met houten kisten voor plaatselijke fruitboeren en brouwerijen. Ruim tachtig jaar later staan zijn initialen nog altijd garant  voor vakmanschap, traditie en innovatie. ANL Packaging uit Wellen is een vierhonderdkoppige Europese grootmacht als het gaat over kunststofverpakkingen. Met twee buitenlandse sites en een klantenbestand vol ronkende namen zoals Delacre, Nestlé en Guylian.

En Asap al twintig jaar lang als trouwe metgezel. HR Officer Katleen Bex verklaart het succes achter de samenwerking.

“Om het in verpakkingstermen te zeggen: Asap is het dekseltje op ons doosje"

Katleen Bex - HR Officer bij ANL Packaging

Familietrekjes

“Om het in verpakkingstermen te zeggen: Asap is het dekseltje op ons doosje", vertelt HR Officer Katleen Bex, "Wellicht omdat we als familiebedrijven gelijkaardige waarden en normen hanteren. En dezelfde taal spreken. Hun CEO babbelt met zijn medewerkers zoals wij dat doen met de onze. Heel open en zonder het gevoel van hiërarchie. Bij ANL werken we heel goed over de verschillende afdelingen heen en helpen we elkaar constant vooruit. En dat lijkt bij Asap precies zo. Dat verklaart wellicht ook waarom onze contactpersoon al jaren dezelfde is. En altijd even enthousiast.”

Hoezo, gekke vraag?

“We delen ook die innovatieve drive. Beiden kleinschalig gestart, maar enorm gegroeid door de drang om beter te doen en uit te blinken. Niet tevreden zijn met de standaard. Ondanks onze productiegerichte activiteit, zien wij onszelf als een dienstverlener. Net als Asap. Elke dag opnieuw streven we naar de perfecte service. Precies op maat van de klant. Geen vraag is te gek. Dan verwacht je dat automatisch ook van je structurele partners. Asap vult die behoefte uitstekend in. Ze geven ons telkens weer het gevoel dat we belangrijk zijn.”

Bij ANL zijn we kind aan huis. Het is een partnership waarin open dialoog, inspirerende momenten en vooral veel enjoy voor een sterke familiale band zorgen.

Stephanie De Cock - Account Mgr. Asap

Samen op missie

“Op jaarbasis voorziet Asap ons van circa 60 tijdelijke werkkrachten en studenten. Voornamelijk voor de inpak en kwaliteitscontrole. Gedreven mensen vinden is niet evident. Te meer omdat media en retailers vaak een verkeerd beeld schetsen van onze producten. Maar dat we werken met duurzame materialen en élk productierestje één op één recycleren tot nieuwe grondstoffen, lees je natuurlijk nergens. Wij zijn daar enorm trots op en dragen dat gevoel maar al te graag naar buiten. Asap steunt ons in die missie en dat maakt ons partnership nóg krachtiger.”

Ook samen met Asap op missie? Let's talk

Het perfecte dekseltje in uitzendwerk?

Op zoek naar het perfecte dekseltje in uitzendwerk? Een partner die net als jij gaat voor maatwerk en geen enkele vraag uit de weg gaat? Onze trouwe experts staan voor je klaar.

Let's talk

Gerelateerde cases

Toon alle cases