Dus, jij kiest nu voor een nieuwe stap in je carrière. Geweldig!

De zoektocht naar je droomjob kan soms overweldigend aanvoelen. Dat begrijpen we helemaal. Wist je dat Asap jou ondersteunt in elke stap van het sollicitatieproces?

Onze talent experts gaan graag op zoek naar een job die voor jou werkt. We maken je nieuwe werkgever warm voor jouw unieke talent en we stomen je klaar voor die spannende eerste gesprekken. Zo heb jij meteen een streepje voor!

Testimonials

Zonder het advies van talent expert Mauro had ik nooit durven solliciteren voor m’n huidige functie. Ik heb geen bachelor-diploma of jarenlange ervaring, maar toch zagen jullie iets in mij. Dankjewel om in mij te geloven.

Frederic V.

Talent expert Inge heeft oog voor detail en stelt de juiste vragen. Ze zorgde ervoor dat mijn verwachtingen en die van het bedrijf perfect op elkaar aansloten. Na een paar dagen mocht ik op sollicitatiegesprek gaan bij een potentiële werkgever. Alles verloopt snel, soepel, efficiënt en zonder al te veel papierwerk (alles digitaal). Dankjewel voor deze prettige zoektocht naar werk en voor de professionele en vriendelijke werkwijze van Inge.

Daniele E.

Vaste jobs bij topwerkgevers

Via Asap kan je vast aan de slag bij heel wat topwerkgevers. Denk maar aan multinationals in de banken-, telecom- of farmasector, of aan onze Belgische groeibedrijven.

Spreekt een functie in administratie, klantenservice of projectbeheer jou aan? Blijf dan zeker verder lezen.

Interim of vast? Jij kiest.

Onze missie is de beste jobmatch vinden voor jouw talent. Of je nu opstart via een interim- of een vast contract.

Ga je voor een tijdelijke functie? Een verstandige keuze, want vaak vormt dit de springplank naar een nieuw carrière-avontuur. Wij zorgen voor een vlotte opstart en je komt op onze payroll terecht. We nemen je vakantie- en ziektedagen voor onze rekening en je kan bij ons terecht met al je HR-gerelateerde vragen.

Als je in een vaste functie start via Asap, nemen we samen alle hordes van het sollicitatieparcours. Eenmaal aan de slag, neemt je nieuwe werkgever het van ons over. Natuurlijk sparren we ook na je opstart graag verder over je ideale werkplek. Blijf ons dus gerust contacteren met je vragen en noden.

Ja, ik wil contact met een talent expert.

contact opnemen

Wat doet Asap voor jou?

  • We zien jouw potentieel, niet je cv. We vertrekken van een diepgaande screening. Waarom wil je weg op je huidige werkplek? Liever een groot of een klein team? Misschien zien we jou wel in een rol waar je zelf nog niet aan dacht …

  • Wij gaan netwerken voor jou. Een talent expert van Asap is van vele (job)markten thuis. Wij spotten razendsnel nieuwe jobkansen en we brengen jouw cv op de radar bij topwerkgevers.

  • Wij coachen jou. Wij scherpen je sollicitatietechnieken aan en bereiden je voor op eventuele testen. Bovendien weten we heel goed wat jouw potentiële werkgever belangrijk vindt. Dankzij de juiste inzichten blaas jij hem van z’n sokken.

  • We zijn jouw klankbord. Wij staan in nauw contact met je nieuwe werkgever. Als wij nieuws hebben, hoor je het meteen. Goed of slecht. Want ook daar kan van je leren! Je talent expert is je vaste aanspreekpunt, je luisterend oor en je alles-regelaar.

  • Eerste hulp bij loononderhandelingen. Moeite met onderhandelen? We’ve got you covered. Je talent expert kent de loonbarema’s en kan jouw expertise naar waarde schatten. Geen zorgen, we halen het onderste uit de kan voor jou.

Welke jobs vind je bij Asap?

Een snelle start als credit controller, preventie-adviseur of warehouse manager? Bekijk hier welke jobs jouw hart sneller doen slaan …

Boekhoudkundig medewerker

Beschik jij over de financiële en boekhoudkundige vaardigheden die wij zoeken? Lees dan snel verder en ontdek jouw toekomstige takenpakket! Voor een bedrijf in Arendonk, zijn we momenteel op zoek naar een boekhoudkundig bediende. Wat ga je doen? - Inboeken en verwerken van inkoop- en verkoopfacturen; - Verwerken van betalingen en versturen van herinneringen voor openstaande facturen; - Bijhouden van de dagelijkse financiële administratie, zoals kas- en bankboekingen; - Verwerken van bankafschriften en zorgen voor een correcte boeking van financiële transacties; - Beheren van de debiteuren- en crediteurenadministratie, inclusief het aanmaken van klanten en leveranciers; - Communiceren met andere afdelingen binnen de organisatie over financiële vraagstukken.
Arendonk
32

IT medewerker

Beheren van huidige applicaties en masterdata: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor interne gebruikers en partners van de huidige applicaties. Implementeren van updates en nieuwe functionaliteiten, coördinatie van datamigraties en ondersteuning bieden bij andere verbeterprojecten. Structureren en beheren van de masterdata binnen de volledige organisatie met het oog op consistentie en integriteit van de data. Geven van interne opleidingen voor een optimaal gebruik van de applicaties. Digitalisatie en procesoptimalisatie: Trekkende rol in het digitaal transformatieproject om het bedrijf klaar te stomen voor een digitalere toekomst. Analyseren van de huidige processen en voorstellen doen om deze te optimaliseren. Onderzoeken van potentiële softwareoplossingen om de werking van de organisatie te verbeteren, dit in samenwerking met externe IT partner. Uitrollen en begeleiden van nieuwe implementatieprojecten met het oog op een correcte toepassing ervan in de algemene werking van de organisatie. Bijdragen tot de algemene IT-strategie.
Gent
40

Administratief medewerker kinderopvang

Voor onze klant te Wilrijk zijn we opzoek naar een administratief medewerker tot 31/05/2025. Je takenpakket: - Je volgt nauwgezet de verwerking van de inschrijvingen van de kinderen op. Hierbij zorg je niet alleen voor een correcte administratie, maar geef je ook de nodige uitleg aan de ouders. - Je hebt veel persoonlijk contact met de ouders, hebt affiniteit met kwetsbare doelgroepen en haalt energie uit de bijbehorende uitdagingen. - Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van kindcode-attesten en registraties bij Kind & Gezin, en je neemt hiervoor contact op met de nodige personen. - Daarnaast beheer je de boekhouding: je volgt mails op over facturatie, adreswijzigingen, ziektebriefjes, ongevallenformulieren, enz. - Je verzorgt de voorbereiding, controle en opvolging van de facturatie (debiteurenbeheer) tot in de puntjes. - Je bent telefonisch en per e-mail bereikbaar van 9:00 tot 16:00 uur, wat essentieel is voor een goede en vlotte communicatie met je klanten. - Kortom, je speelt een cruciale rol binnen onze kinderopvang en draagt zo bij aan het succes van onze dienstverlening! - Op vaste locatie, geen thuiswerk!
Wilrijk
35
Vind je office job

Zit er toch niets tussen voor jou? Dan zoeken we samen naar een job die beter bij jou past!

Wij vereffenen het pad naar de job van jouw dromen. Zodat jouw talent alle kansen krijgt en jij de beste versie van jezelf kan zijn. En voor je het weet toasten we samen op je nieuwe start!