Wat doet een customer contact medewerker? | ASAP

Wat doet een customer contact medewerker?

Wat doet een customer contact medewerker?

Zeg nooit zomaar call center tegen een customer contact center. Het beeld van -tig operatoren die als sardienen in hokjes aan het bellen zijn, is allang achterhaald. Nee, in plaats daarvan zijn er vandaag open werkruimtes, een gezellige bedrijvigheid, relaxcorners met vers fruit en zelfs hier en daar een bedrijfshond die zich helemaal thuis voelt. Alles op de werkvloer van een customer contact center straalt ‘enjoy’ uit. En dat voel je aan de andere kant van de lijn.

Yenthe Bollen, customer contact medewerker ASAP voor Callexcell

Yenthe: “Toen ASAP me contacteerde voor een job, twijfelde ik. Werken in een contact center leek me saai. Maar ik ben toch langsgegaan voor een kennismaking. Gelukkig maar! Ik heb mijn stereotype beeld snel moeten bijstellen. Nu ben ik super content dat ik die kans gegrepen heb.”

“Ik help Telenet-klanten met vragen over hun factuur. Dat is heel divers en interesseert me enorm. Daar zit mijn achtergrond in boekhouding voor iets tussen. We krijgen ook goede opleidingen en begeleiding voor andere skills. Ik heb intussen al heel wat bijgeleerd. En ja, soms is er wel eens een ‘moeilijk’ gesprek. Maar mensen écht kunnen helpen en uitdagingen kunnen omzetten in een positieve vibe, dat geeft me tonnen energie. Bovendien kan ik mijn uren zo regelen dat ik altijd op tijd ben voor mijn voetbaltrainingen en matchen. Wat wil je meer?” 

ASAP Customer Contact: dedicated divisie

Al eens contact genomen met de klantendienst van je nutsleverancier? Een (dringende) vraag gesteld via een online chat? Of een nuttige tip gekregen voor overschakeling naar een meer voordelig telefoonabonnement? Veel kans dat je bent geholpen door een customer contact medewerker van ASAP. Vanuit onze dedicated divisie ASAP Customer Contact versterken wij dagelijks de klantenservice van heel wat gerenommeerde ondernemingen. Het is geen toeval dat (onder andere) Orange, Telenet, Callexcell en De Stroomlijn al jaren succesvol beroep doen onze expertise.

Straffe ambassadeurs

Onze customer contact medewerkers zijn hét gezicht van je onderneming. Het zijn communicatieve talenten die elke dag enthousiast inzetten op klantentevredenheid. Niet alleen via de telefoon, maar ook via mail, chat en social media. Het cliché van louter koude outbound contacten leggen staat dus mijlenver af van de werkelijkheid. Dat ondervond ook Yenthe, die een job in een contact center aanvankelijk helemaal niet zag zitten.

Uitdagingen omzetten in positieve vibes geeft tonnen energie.

- Yenthe Bollen, customer contact medewerker ASAP voor Callexcell

High five voor onze customer contact medewerkers!

Vragen beantwoorden? Problemen oplossen? Elke dag een glimlach op het gezicht van zoveel klanten toveren? Onze customer contact medewerkers doen het elke dag met evenveel enthousiasme. Daarom leggen wij hen vandaag, tijdens de Dag van de Customer Contact Medewerker 2018, extra in de watten.

  • Onze eigen Commercieel Directeur Andy Vanderheyden kruipt voor één dag in de huid van een customer contact medewerker. Vanuit een pop-up contact center belt hij onze ASAP-customer contact medewerkers op om hen persoonlijk te bedanken voor hun eindeloze inzet en enthousiasme. Een telefoontje met complimenten krijgen van je directie, hoe cool is dat?
     
  • Werk jij zelf in een contact center en moet jij ook nog altijd met handen en voeten aan je moeder en/of vrienden uitleggen wat jij daar precies doet? Surf dan asap naar onze wedstrijd op Facebook (en Instagram) en win één van onze 30 ASAP-verwenpakketten ter waarde van 50 euro.

Ook zin in een communicatieve job met veel flexibiliteit en tonnen jobvoldoening? 

Check de Customer Contact-jobs op www.asap.be/contact-center. Of spring binnen in een ASAP Customer Contact-kantoor in je buurt.

Tot gauw en … Enjoy your (Customer Contact) job!

jobs in een contact center of job als call agent

 

×
×