We zijn onze website aan het verbeteren. Hierdoor werken mogelijk nog niet alle functionaliteiten optimaal. Loop je ergens vast? Stuur zeker je vraag door via ons contactformulier. We helpen je snel verder.

Jobs bij Call-IT

Call-IT is reeds sinds 1986 gespecialiseerd in het verlenen van een breed pakket kennisintensieve klantcontact diensten, zowel Inbound, Outbound, Chat, WhatsApp en Social Media oplossingen vanuit onze eigen contact center vestigingen.

Wij zijn actief vanuit vier locaties in de Benelux: Weert (NL), Eindhoven (NL) en Oostende (B), die allen onderling verbonden zijn, waardoor één grote virtuele dienstverlener is ontstaan.

Onze locaties worden bemenst door ongeveer 800 goed gekwalificeerde medewerkers, welke zorgvuldig zijn geselecteerd voor de specifieke werkzaamheden.

Vacatures bij Call IT

Telenet Value Advisor || optie homework

Maak het verschil, in het Call-IT Customer Experience Center! Online meetings (of afterworkdrinks) met de collega’s, digitaal zoenen gooien naar de bomma en op elk moment kunnen genieten van topentertainment. Het zijn maar enkele van de zaken die in deze bijzondere tijden nóg belangrijker zijn geworden. Net in dat opzicht kan je als Telenet Value Advisor bij Call-IT het verschil maken. Bij vragen van klanten ga je niet voor snelheidsrecords, wel voor meerwaarde en fantastische ervaringen. Heb je gezonde interesse in technologie, ben je overtuigd dat proactief werk werkt én wil je een job vol uitdagingen? Vergeet wat je weet over klassiek klantencontact en word onze nieuwe advisor. Wat je doet als advisor Klanten in de bovenste schuif leggen. De klant helpen dus, door te maken dat zijn/haar probleem opgelost is en hij/zij niet opnieuw contact moet opnemen. Is dat het? Nee. Ook de manier waarop je dat doet, vinden we belangrijk. Je bent het sympathieke klankbord, de adviseur die actief luistert en signalen vliegensvlug oppikt. Je leeft mee als het even tegenzit en bekijkt mét de klant wat de ‘best fit’ is voor zijn/haar dienstenaanbod. Of je ook af en toe een mooie geste mag doen? Het zal wel zijn.

Lommel
38
Optie vast na interim

Service Advisor Telenet (M/V) met optie thuiswerk!

Vlotte babbelaar en geboren problem solver?? Als customer service en verkopen je passie is, Kan jij praten als de beste, denk je proactief en wil je alles uit de kast halen om het verschil te maken voor onze klanten? Dan ben jij wie we zoeken! Jij wordt het visitekaartje voor de klanten. Je wordt volledig opgeleid tot een expert voor de producten van Telenet en je hebt de mogelijkheid tot homeworking. Jouw verantwoordlijkheden? Je adviseert potentiële en bestaande klanten bij de juiste productkeuze. Je zorgt ervoor dat je elke klant zodanig leert kennen dat je een voorstel op maat kan doen waar de klant echt enthousiast van wordt (zowel inkomende als uitgaande gesprekken). Je gaat in gesprek met de klant die vragen heeft over zijn of haar aanrekening en de Telenet diensten (surfen, bellen en tv kijken). Jouw interesse en passie zorgen ervoor dat je van je job een toffe bezigheid maakt. Je gaat samen met je collega’s voor één doel: de klanten naar de beste digitale oplossing gidsen. Hen zinvol begeleiden en een unieke ervaring laten beleven is prioriteit nummer 1.

Hechtel
38
Optie vast na interim

Customer Service Medewerker Telenet || optie homework

Maak het verschil, in het Call-IT Customer Experience Center! Online meetings (of afterworkdrinks) met de collega’s, digitaal zoenen gooien naar de bomma en op elk moment kunnen genieten van topentertainment. Het zijn maar enkele van de zaken die in deze bijzondere tijden nóg belangrijker zijn geworden. Net in dat opzicht kan je als Telenet Value Advisor bij Call-IT het verschil maken. Bij vragen van klanten ga je niet voor snelheidsrecords, wel voor meerwaarde en fantastische ervaringen. Heb je gezonde interesse in technologie, ben je overtuigd dat proactief werk werkt én wil je een job vol uitdagingen? Vergeet wat je weet over klassiek klantencontact en word onze nieuwe advisor. Wat je doet als advisor Klanten in de bovenste schuif leggen. De klant helpen dus, door te maken dat zijn/haar probleem opgelost is en hij/zij niet opnieuw contact moet opnemen. Is dat het? Nee. Ook de manier waarop je dat doet, vinden we belangrijk. Je bent het sympathieke klankbord, de adviseur die actief luistert en signalen vliegensvlug oppikt. Je leeft mee als het even tegenzit en bekijkt mét de klant wat de ‘best fit’ is voor zijn/haar dienstenaanbod. Of je ook af en toe een mooie geste mag doen? Het zal wel zijn.

Hamont-Achel
38
Optie vast na interim
ALLE JOBS BIJ CALL IT BEKIJKEN

Call-IT Talent Academy

Wil je graag aan de slag in een bruisend contact center? Via onze Asap Call-IT Talent Academy stomen we je volledig klaar voor een boeiende job vol uitdagingen.

Meer lezen