Regio

Orange, een werkgever zoals geen andere! 

Ga an de slag bij Orange, een dynamisch en innoverend bedrijf dat steeds op zoek is naar gemotiveerde medewerkers. Bij Orange maak je kennis met de laatste technologische ontwikkelingen en krijg je een open en toegankelijke werkomgeving. Daarnaat krijg je volop de kans om te groeien. Ook flexibele werkvormen én thuis werken is mogelijk. Waarop wacht je nog? Bekijk hier onze openstaande vacatures en solliciteer meteen!


Hoe ga je te werk? Je behandelt technische cases die in de eerstelijn niet kunnen opgelost worden. Dit wil zeggen dat je instaat voor o.a. activaties van abonnementen, oplossen van problemen met installatie, verbinding etc. Ook fungeer je als back-up voor onze techniekers en sta je klanten te woord die allerhande vragen hebben.

- Je bent hét aanspreekpunt van Key Large Account klanten of KMO's en grote bedrijven - Je staat in voor het oplossen van alle vragen en problemen van jouw klanten en zorgt voor een opvolging van A-Z - Bij elk dossier blijf jij dus contactpersoon en je volgt deze dossiers ook pro-actief op - Het imago van Orange ligt hier in jouw handen, jij bent ...

Wat doe je? Je staat in voor de communicatie naar en met bedrijven die gebruik maken van ons netwerk. Dit houdt concreet in dat je urgente gevallen gaat behandelen van grote telecomnetwerken, die gaan van een storing tot een volledige onderbreking. Hier dient meteen actie ondernomen te worden! Je zorgt voor een correcte en snelle oplossing naar de...

Commercieel talent voor Mobile Shop (m/v)

Gent | Dagwerk | Fulltime

Na een interne opleiding verkoop je alle Mobile producten in het moderne verkooppunt. Je beantwoordt op een klantvriendelijke manier en op proactieve wijze de vragen van klanten. Je ondersteunt klanten in het maken van de juiste keuze van de producten. Je gaat peilen naar de behoeften van de klant en zoekt samen naar juiste oplossingen. Je geef...

DOELSTELLINGEN VAN DE FUNCTIE De Supervisor is verantwoordelijk voor de prestaties van zijn team en het bereiken van de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen opgesteld voor het project (klantentevredenheid, prestatie-indicatoren, specifieke verhoudingen. De supervisor is de lijnmanager van het klantenadviseurs team en hij/zij zorgt voortdur...

Social media addict? We(b) Care! (m/v)

Brussel | Dagwerk | Fulltime

Je bent sterk in communiceren, bent creatief en de sociale media heeft geen geheimen voor jou? Dan is dit dé job die je zoekt! Wat doe je? - Je neemt het beheer van de sociale media op je schouders (Twitter, facebook,…) - Je beantwoordt via deze kanalen alle vragen van klanten en potentiële klanten - Op rustige ogenblikken sta je de retentie-...