Regio

Regio

Orange, een werkgever zoals geen andere! 

Ga aan de slag bij Orange, een dynamisch en innoverend bedrijf dat steeds op zoek is naar gemotiveerde medewerkers. Bij Orange maak je kennis met de laatste technologische ontwikkelingen en krijg je een open en toegankelijke werkomgeving. Daarnaat krijg je volop de kans om te groeien. Ook flexibele werkvormen én thuis werken is mogelijk. Waarop wacht je nog? Bekijk hier onze openstaande vacatures en solliciteer meteen!


Onder het motto ‘alles kan beter’ zijn we bij Orange op zoek naar een innovatieve process analyst. Het doel hiervan is om binnen alle diensten van Orange op de meest efficiënte en optimale manier te werken. Door het analyseren van de huidige werkmethoden, een nauwe samenwerking met de teamcoaches en interessante workgroups, ga je op zoek naa...

Voor het leercentrum van Orange zijn we op zoek naar een digitale “curieuzeneus”. Voor de customer service en sales afdelingen ontwikkel je namelijk nieuwe leerplannen en content. Bij de lancering van een nieuw product zorg jij voor het opleidingsmateriaal en de presentatie naar de verschillende betrokken partijen. Je constante drang naar ve...

Om de problemen met activaties (internet+tv) op te vangen zijn we voor ORANGE te Evere op zoek naar een tijdelijke medewerker voor de dienst “provisioning”. Om deze zo goed mogelijk te laten verlopen zal jouw takenpakket bestaan uit de volgende zaken: -Invoer van klantgegevens -End to end opvolging van de activatie -Continue communicatie met...

Om de problemen met activaties bij bedrijven op te vangen zijn we voor ORANGE te Evere op zoek naar een tijdelijke medewerker voor de dienst “provisioning”. Je takenpakket zal bestaan uit de volgende zaken: -Invoer van bedrijfsgegevens -End to end opvolging van de activatie -Continue communicatie met de contactpersoon (pro-actief uitbellen ...

Teamleader customer service - Orange (m/v)

Gent | Dagwerk | Fulltime

Als teamleader stuur en motiveer je jouw team. Jullie werken samen naar een gemeenschappelijk doel in een dynamische omgeving. Je bent verantwoordelijk voor een team van customer service representatives en verzekert de dagelijkse werking binnen het B2B departement van onze customer experience. Hoe ziet jouw dag er uit? Je bent een natuurlijke peo...

Als Customer Service Representative in Back Office behandel je technische cases die in de eerste plaats niet opgelost werden. Zo zorg jij voor het activeren van abonnementen en ben jij de back-up voor techniekers. Dit betekent dat jij ze telefonisch zal ondersteunen. Je helpt bij problemen met installaties, verbindingen... Alles wat met mobiel te ...