Regio

Regio

Orange, een werkgever zoals geen andere! 

Ga an de slag bij Orange, een dynamisch en innoverend bedrijf dat steeds op zoek is naar gemotiveerde medewerkers. Bij Orange maak je kennis met de laatste technologische ontwikkelingen en krijg je een open en toegankelijke werkomgeving. Daarnaat krijg je volop de kans om te groeien. Ook flexibele werkvormen én thuis werken is mogelijk. Waarop wacht je nog? Bekijk hier onze openstaande vacatures en solliciteer meteen!


Shop Medewerker ORANGE (m/v)

Sint-Denijs-Westrem | Dagwerk

Voor de ORANGE shop te Sint Denijs Westrem zijn we op zoek naar een enthousiaste verkoper die zich volledig kan vinden in het ORANGE-verhaal. Als shopmedewerker ben je namelijk het uithangbord van het bedrijf. Je onthaalt de klanten met een glimlach, durft hen vragen te stellen even goed als "gerust" te laten en weet waar nodig aan te vullen met ...

Voor de ORANGE shop te Turnhout zijn we op zoek naar een enthousiaste verkoper die zich volledig kan vinden in het ORANGE-verhaal. Als shopmedewerker ben je namelijk het uithangbord van het bedrijf. Je onthaalt de klanten met een glimlach, durft hen vragen te stellen even goed als "gerust" te laten en weet waar nodig aan te vullen met jouw profes...

Voor ORANGE te Evere zijn we op zoek naar technische talenten voor de support afdeling van Orange. Er wordt hier een onderscheid gemaakt tussen Mobile cases en Fix cases. Je kiest dus zelf je expertise gebied en wordt hierin een echte krak. Deze support afdeling fungeert enerzijds als technische helpdesk voor problemen met betrekking tot de Orange...

Je werkt als single point of contact (SPOC) voor alle interne en externe partners. Hierdoor verzeker je een duidelijke communicatie op vlak van technische problemen. Je ontvangt meldingen via verschillende kanalen die je communiceert naar klanten, collega’s, het management, techniekers en providers wereldwijd. Je volgt deze meldingen van dichtbij...

Als Customer Service Representative in Back Office behandel je technische cases die in de eerste plaats niet opgelost werden. Zo zorg jij voor het activeren van abonnementen en ben jij de back-up voor techniekers. Dit betekent dat jij ze telefonisch zal ondersteunen. Je helpt bij problemen met installaties, verbindingen... Alles wat met TV en inte...

Als Customer Service Representative in Back Office behandel je technische cases die in de eerste plaats niet opgelost werden. Zo zorg jij voor het activeren van abonnementen en ben jij de back-up voor techniekers. Dit betekent dat jij ze telefonisch zal ondersteunen. Je helpt bij problemen met installaties, verbindingen... Alles wat met mobiel te ...

Je behandelt technische cases die in de eerste lijn niet kunnen worden opgelost. Hier sta je in voor o.a activaties van abonnementen, oplossen van problemen met installatie, verbinding enz. Daarnaast werk je ook als back-up voor onze techniekers op de baan en ondersteun je hen telefonisch.

Je ben het aanspreekpunt van kleine en grote zakelijke klanten van Orange. Je werkt van A tot Z aan dagdagelijkse en allesomvattende vragen. Voor uitzonderlijke technische vragen doe je beroep op je collega's van de achterliggende dienst.

Als Customer Service Representative in Back Office behandel je technische cases die in de eerste plaats niet opgelost werden. Zo zorg jij voor het activeren van abonnementen en ben jij de back-up voor techniekers. Dit betekent dat jij ze telefonisch zal ondersteunen. Je helpt bij problemen met installaties, verbindingen... Alles wat met mobiel te ...