Een probleem of klacht?

Enjoy your Job. Dat is onze ASAP-missie.  Ondernemingen versterken met de juiste talenten. Die elke dag met een glimlach hun talenten benutten op de werkvloer. Daar gaan wij elke dag tot het uiterste voor. Deze Enjoy-factor boosten bij onze (uitzend)klanten? Dat doen wij door onze:

  • Focus op talent
    We selecteren op basis van competenties en maken zo de best mogelijke match tussen uitzendklant en bedrijf. Hierin volgt ASAP de richtlijnen betreffende antidiscriminatie
     
  • Expertise in sociale en arbeidswetgeving
    Onze professionele kennis en de correcte toepassing van de sociale en arbeidswetgeving maken dagelijks het verschil op de werkvloer.
     
  • Focus op veiligheid
    Met continue veiligheidsacties, campagnes en tips gaan we voor zero arbeidsongevallen. We volgen hierbij de richtlijnen van ons preventie- en veiligheidsbeleid.
     
  • Klantgerichte aanpak
    Bij ons is iedere uitzendkracht een uitzendklant. En dat maakt een wereld van verschil. Wij behandelen iedereen met hetzelfde respect.
     
  • Correcte en stipte betaling
    Want goede rekeningen maken goede vrienden.

ASAP-werknemers handelen volgens deze richtlijnen. Toch een probleem of klacht? Neem contact op met jouw consultant. Zij/hij kent je dossier en kan je vraag of probleem oplossen.

Geraken jullie er samen niet uit, vul dan onderstaand online klachtenformulier in. Je klacht wordt dan besproken met de betrokkenen.