Home / Assistent Manager restaurant HEMA Antwerpen (m/v)

Assistent Manager restaurant HEMA Antwerpen (m/v)

Brussel 02/07/2019 - 15:43

Wat ga je doen?

HEMA is een hedendaagse winkelketen, met 97 vestigingen in België en 4 in Luxemburg, waar medewerkers samenwerken aan één doel : tevredenheid van de klanten. Daarvoor worden producten met zorg ontwikkeld, is de service klantvriendelijk, verloopt de communicatie open en eerlijk, zijn de winkels aantrekkelijk ingericht en is de prijs/kwaliteit-verhouding van het aanbod optimaal. Medewerkers werken met plezier bij HEMA. Teamwerk is er een dagelijkse realiteit. Terwijl een aanstekelijk enthousiasme ook het goed gevoel bij onze klanten bevordert.
In een aantal winkels is een Lunch- & Coffeeshop of Restaurant aanwezig waar onze klanten rustig kunnen vertoeven onder het genot van een kopje koffie of een hapje. Je zal zowel instaan voor de voorbereiding, de bediening als de afwerking van de producten die worden aangeboden.
Vandaag zijn we op zoek naar een Assistent Manager voor ons restaurant in Antwerpen.
Functie-inhoud
Je staat de storemanager bij op commercieel en administratief vlak. Je bent vooral aanwezig op de winkelvloer, hebt geen schrik om de handen uit de mouwen te steken en draagt mee zorg voor de optimale exploitatie van de coffeeshop. Daarnaast geef je dagelijkse operationele leiding aan het coffeeshopteam en maak je er ook zelf deel van uit.
Daarnaast houd je je bezig met :
Begeleiding bieden aan de medewerkers
Het naleven en uitvoeren van alle regels, richtlijnen en procedures rondom de orde en netheid
Het actief creëren van bijverkoop door het benutten van commerciële kansen, het ontwikkelen van de medewerkers en de kennis van de wensen van de klanten.
Het uitvoeren van de regels, richtlijnen en procedures die voor de afdeling gelden op het gebeid van derving, veiligheid en hygiëne.
Zorg dragen voor een optimale doorstroom bij het afrekenen van onze gasten.
Realiseren van een optimale productpresentatie conform de regels en richtlijnen van het horeca concept.
Administratieve taken op de pc: verantwoordelijkheid over geld- en goederenbeheer, communicatie opvolgen, uit te voeren taken plannen, informatie opvragen en verwerken, archiveren van documenten.

Wie ben jij?

Energiek, creatief, helder en toegankelijk
Goede communicatie naar klanten, personeel en filiaalmanager
Polyvalent: zowel commerciële als administratieve aanleg
Kunnen en willen werken op elk niveau
Flexibel, bereid te werken op zaterdag en zondag en inzetbaar in de winkels van de regio
Positieve spirit
Stressbestendig

  • Vakkennis: 
    Minimum 3 – 5 jaar ervaring in het Horeca / Food en/of een leidinggevende ervaring.
  • Talenkennis: 
    Je beheerst vlot de Nederlandse taal.
  • IT Kennis: 
    Basiskennis PC.

Wat bieden wij jou?

Een boeiende professionele uitdaging in een groeiende, hedendaagse werkomgeving, waar medewerkers samenwerken aan één doel.

Daarnaast bieden wij u een contract onbepaalde duur, in voltijds dienstverband (36u/wk). Uw salaris wordt aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, personeelskorting,...

Een opleidingstraject wordt voorzien.

  • Plaats tewerkstelling: 
    Brussel

Kantoor

ASAP Mortsel

Deel deze job