Goede voornemens: ASAP’s verbeterpunten voor 2018

Actiepunten

Onze goede voornemens voor 2018? Die zijn helemaal afgestemd op jouw wensen. Met het nieuwe jaar in zicht wilden wij het namelijk in detail weten: wat vind jij belangrijk & hoe tevreden ben jij nu écht over onze diensten? Waar liggen nog verbeterpunten? Hoe kunnen wij jou nog beter ondersteunen en de perfecte jobmatch maken? En dus deden wij een uitgebreid kwaliteitsonderzoek.

Het onderzoek

Aan de hand van een uitgebreide vragenlijst konden klanten, uitzendklanten en onze eigen medewerkers hun eerlijke (en ongezouten!) feedback geven over onze werking en diensten. De bedoeling daarvan was om een objectief totaalbeeld te krijgen, zodat we dit jaar nog strategischer kunnen inzetten op sterktes én verbeterpunten.

De resultaten

De resultaten van dit uitgebreide onderzoek? Die geven globaal een positief resultaat aan. Wij zijn blij te merken dat klanten, uitzendklanten en medewerkers over het algemeen tevreden zijn over onze samenwerking. Bedankt alvast voor dat enthousiasme! En ook voor de eerlijke feedback. Want het mag gezegd: er doken uiteraard ook werkpunten boven. Werkpunten waar we niet blind voor zijn.

Goede voornemens duren meestal niet lang. Maar bij ASAP is dat anders. Alle feedback gieten we de komende weken in concrete actiepunten. En die pakken we gedreven aan, stap voor stap. Via onze nieuwsbrief krijg je elk kwartaal een update van onze vernieuwde werking en informatie over hoe we de verbeterpunten aanpakken.

Enjoy your Job? Dat nemen wij serieus. Elke dag opnieuw. In onze volgende nieuwsbrieven merk je hoe serieus.
Heb je hierover vragen? Contacteer ons dan op marketing@asap.be.

Tot gauw, met goede voornemens die bij ASAP een heel jaar duren.

En in de tussentijd … Enjoy your Job!

Reacties

×
×